Theses on the same topic (having an identical keyword):
typologie spotrebiteleKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
(Kamila Frolíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uz3pc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Typologie spotřebitelů drogistických řetězců v České republice
(Tereza Oralová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ywhsh/ | Podniková ekonomika / | Theses on a related topic
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
(Kristýna Mahoušková)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/n6hs6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
(Rudolf Hanusek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/js5w3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
(Štěpánka Vomočilová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ucg6m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Typologie postojů vybraných spotřebitelů na trhu potravin
(Václav Dedek)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139931 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund
(Petr Labor)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149450 | Marketing a obchod / | Theses on a related topic
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
(Veronika Kročilová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146915 | Marketing a obchod / | Theses on a related topic
Typologie spotřebitelů na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
(Martin Svěch)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153085 | Marketing a obchod / | Theses on a related topic
Návrh typologie spotřebitelů na trhu doplňků stravy
(Aneta Chlebiková)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149705 | Marketing a obchod / | Theses on a related topic