Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
typy internetove reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání internetové reklamy v české internetové populaci a její segmentace
(Martin Kostelník)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69723 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
(Jana Žákovčíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/tkptm/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Posouzení efektivity internetové reklamy podle druhu použitého média
(Pavel Fantyš)2011, Diplomová práce, Technická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//zabqqf// | Obchod a podnikání s technikou / | Práce na příbuzné téma
Analýza využití internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě (Cedar home)
(Lenka Krausová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/22122 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
(Monika Zemánková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3x0i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy na internetu
(Jan Svitavský)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yb4nj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
(Barbora Piknová)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dnkh7/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Hodnocení účinnosti internetové reklamy
(Tomáš Mrzena)2011, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//98o59d// | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz
(Karel SOUČEK)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2sbgjh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání reklamy na sociální síti Facebook
(Jan Brejcha)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33024 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma