Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ucinky reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Účinky reklamy na rozhodování rodičů při stravování svých dětí
(Markéta Nováková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/apfuw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Efektivita podprahovej reklamy
(Martina Sotáková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50964 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Estetická funkce outdoorové reklamy
(Kamil KÝR)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1ow5sp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza možností využití a efektů 3D reklamy
(Martina Toufarová)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/aiajk/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Vnímání televizní reklamy vysokoškolskou mládeží
(Aneta Daňková)2008, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//zs5glk// | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Politická reklama: účinky vybraných negativních politických spotů na voličské hodnocení kandidátů
(Michal Majnuš)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ffjz4/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Působení reklamy na obyvatele Pardubic
(Zuzana Chmielová)2008, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//kywf3j// | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Vliv skryté a podprahové reklamy u konečného spotřebitele
(Tomáš Uvíra)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/84797 | Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání | Práce na příbuzné téma
Sémantika reklamy - umělecké intervence v mediálním prostoru
(Karolína Valešová)2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f8yt5/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Vliv negativní politické reklamy na voliče v České republice
(Tomáš ONDŘEJ)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//rydf4w// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma