Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ucinnost reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání reklamy v jednotlivých médiích
(Lucie Nápravníková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/msbat/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy Komerční banky, a.s. na klienty segmentu malé a střední podniky
(Lenka Bujáčková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ky1bx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy
(Barbora Krejzová)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma
Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy
(Martin Mládek)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma
Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy
(David Kica)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma
Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy
(Iva Trubková)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma
Posouzení účinnosti reklamy v televizním vysílání a na Internetu
(Pavel Kunst)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/128006 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti
(Milan Vlk)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z69yw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení účinnosti reklamy
(Filip Kluger)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//fh0i7x// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
(Michal Kožešník)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/my45m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma