Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
udrzeni zakaznikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metody získání a udržení zákazníka
(Tomáš Nevima)2017, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//xo16s2// | Ekonomika a management / Management podniku: Manažerská etika | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
(Jakub Kabourek)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jt2zt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jak si udržet zákazníka
(Lucie Machotová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i4vtz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
(Lucie Buráňová)2019, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v4t3c0// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
(Denis Ratkovský)2019, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vkrhnz// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Strategie získávání nových zákazníků a udržení jejich loajality v oblasti audiovizuální produkce
(Matěj Bujnoch)2016, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//g7iqhk// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Struktura klientely vybraných bank a metody získávání a udržení klientů
(Zauresh Yessilbayeva)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/jy59z/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
(Dominika Filová)2018, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a63mer// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza zákazníka na trhu stínící techniky
(Michaela Drastíková)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/112864 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
(Tomáš Bojanovský)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qo13n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma