Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
udrzeni zakaznikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metody získání a udržení zákazníka
(Tomáš Nevima)2017, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//xo16s2// | Ekonomika a management / Management podniku: Manažerská etika | Práce na příbuzné téma
Využití systémové dynamiky pro analýzu problému udržení zákazníka ve vybrané firmě
(Luboš Žežulka)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gc736n// | Kvantitativní metody v ekonomice / Systémové inženýrství | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
(Jakub Kabourek)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jt2zt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jak si udržet zákazníka
(Lucie Machotová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i4vtz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie získávání nových zákazníků a udržení jejich loajality v oblasti audiovizuální produkce
(Matěj Bujnoch)2016, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//g7iqhk// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
(Lucie Buráňová)2019, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v4t3c0// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
(Denis Ratkovský)2019, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vkrhnz// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
(Dominika Filová)2018, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a63mer// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Nástroje pro zvýšení zákaznické loajality a udržení trvalého růstu ve fitness centru
(Barbora Slavíková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//h54jne// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza zákazníka na trhu stínící techniky
(Michaela Drastíková)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/112864 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma