Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

udrzeni zakaznika

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 15 prací)
Metody získání a udržení zákazníka
 (Tomáš Nevima)

2017, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//xo16s2// | Ekonomika a management / Management podniku: Manažerská etika | Práce na příbuzné téma

Využití systémové dynamiky pro analýzu problému udržení zákazníka ve vybrané firmě
 (Luboš Žežulka)

2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//gc736n// | Kvantitativní metody v ekonomice / Systémové inženýrství | Práce na příbuzné téma

Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
 (Jakub Kabourek)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/jt2zt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Jak si udržet zákazníka
 (Lucie Machotová)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/i4vtz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Strategie získávání nových zákazníků a udržení jejich loajality v oblasti audiovizuální produkce
 (Matěj Bujnoch)

2016, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//g7iqhk// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma

Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
 (Lucie Buráňová)

2019, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//v4t3c0// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
 (Denis Ratkovský)

2019, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//vkrhnz// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
 (Dominika Filová)

2018, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//a63mer// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Nástroje pro zvýšení zákaznické loajality a udržení trvalého růstu ve fitness centru
 (Barbora Slavíková)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//h54jne// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Analýza zákazníka na trhu stínící techniky
 (Michaela Drastíková)

2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/112864 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 15 prací)