Theses on the same topic (having an identical keyword):
udrzitelne produkty marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Green marketing
(Martin Trojan)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p6awk/ | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Green marketing
(Michael Lerch)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/coe7u/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Green marketing a greenwashing v oděvním průmyslu
(Lucie Pánková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91638 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Marketingová analýza udržitelných produktů společnosti dm drogerie markt na Slovensku
(Alena Andočová)2022, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sfd69/ | Podnikový management / | Theses on a related topic
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
(Ülkem Altunbulak)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91014 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market
(Adéla Rašková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92713 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic
Social media marketing jako nástroj pro propagaci produktů a služeb
(Dino Šplíchal)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//y7t9q6// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Sustainability as a key factor in modern marketing strategies
(Thomas Masyk)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/37448 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Sarah Schneiderová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c4m23/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic