Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
umeni a reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Umění a reklama - zaměření na tištěnou reklamu - vzájemné vztahy a vlivy, historický vývoj jevů
(Anna Talašová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kdo3g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Umění a reklama - vzájemné vztahy a vlivy - historický vývoj jevů
(Veronika Rejfířová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mrdd8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Umění a reklama
(Pavla Zaoralová)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ffkdn9// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama na umění, umění v reklamě
(Pavlína Fiala)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gkdxs/ | Učitelství pro střední školy / Galerijní pedagogika a zprostředkování umění | Práce na příbuzné téma
Komunikace, reklama a marketing Soukromé vyšší odborné školy umění a reklamy
(Ivana Heidlbergová)2014, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//svg1mm// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
(Marina BIDA)2023, Bakalářská práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//clz0nn// | Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba - ateliér Aplikovaná a reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
(Elena Zedková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/csoby/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Umělecké disciplíny v reklamě a jejich vzájemný přínos
(Petra Pokorná)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s86hm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Technologie motion capture a její využití v umění a populární kultuře
(Helena Strachoňová)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z7quq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Módní editorial - hranice reklamy a umění
(Klaudie Moravcová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//h37xxa// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma