Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
umisteni produktuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané
(Petr Kříž)2019, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/dc35y2/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
(Adam Žurek)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143514 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků jako předpoklad úspěšného umístění produktu konkrétního podnikatelského subjektu
(Markéta Dlouhá)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/amhuh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement jako nástroj marketingové komunikace, vývoj umístění produktu ve filmu
(Yulia Klimenko)2016, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//ep6zob// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Práce s marketingovým mixem jako možnost získání konkurenční výhody v rámci umístění produktu na trhu a předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu
(Ondřej Kocman)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mo189/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
(Martin Tuček)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkx9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Umístění produktu jako nový nástroj komerční komunikace
(Hana Maničová)2014, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//nxec55// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategický plán pro umístění nového produktu na trh
(Lukáš Bednář)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//icw93l// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
(Pavla Štrachová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f8xcv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
VYTVOŘENÍ PRODUKTU CESTOVNÍHO RUCHU V JIŽNÍCH ČECHÁCH
(Linda Šebestová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/kavu4q/ | Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma