Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
value-creating processKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
(Helena Ulrychová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bdmux/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.
(Miloš Šetka)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ayi6q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
(Martin Lenfeld)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ur4af/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Modifikace činností hodnototvorného procesu v důsledku aplikace metody Quick Response
(Kateřina Knoblochová)2009, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//k0mrko// | Chemie a technická chemie / Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu | Práce na příbuzné téma