Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vanocni reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image
(Klára Machálková)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i2bcdz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Jazykové a nejazykové prostředky ve vánočních reklamách
(Alina TSIULENEVA)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//9r0cue// | Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru | Práce na příbuzné téma
Apely ve vánočních reklamách
(Markéta DOMANSKÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//40ascs// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza vánočních reklam z hlediska využití emocionálních apelů
(Michaela Hrušková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73253 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015.
(Jan Rozsypal)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z0p45c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama ve vybraném podniku
(Kateřina Mrázková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uiohx/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma