Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vedomi znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vědomé budování a percepce značky Kofola
(Martin Láník)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//egqkou// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vztah sponzoringu a image značky
(Zuzana Kleinová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ydx7wg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
(Viktoriia Kim)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fqxktj// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vztah sponzoringu a image značky
(Martina ČMIELOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4gjo0e// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma