Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
verejne mineniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dezinformace: rizika a vliv na veřejné mínění se zaměřením na válku na Ukrajině
(Agáta Žáčková)2024, Bakalářská práce, Fakulta bezpečnostně právní / Policejní akademie ČR v Praze
• http://theses.cz/id//ovnjm5// | Bezpečnostně právní studia / | Práce na příbuzné téma
Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr
(Olha Olašyn)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qf4ld/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Veřejné mínění a politický systém po roce 1990
(Tereza Valentová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mvjxb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Veřejné mínění a Senát (sekundární analýza)
(Jakub Miklas)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9ymo/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Vliv průzkumů veřejného mínění na volební účast
(Vojtěch Půček)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dj6ex/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Vliv médií a reklamy na veřejné mínění
(Radek Mařík)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fd0w4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
K současným nejvýznamnějším okolnostem formujícím veřejné mínění
(Vít Kopáček)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ab2cy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a veřejné mínění
(Zuzana Matějková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dzq9k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Veřejné mínění o sexuálních menšinách - kvalitativní výzkum a anti-diskriminační kampaň
(Veronika Horáková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ax8a1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání Evropské unie v České republice: Veřejné mínění, image a branding
(Michaela Nováková)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w34rh/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma