Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
verejnopravni televizni staniceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza cílových skupin vybraných českých televizních stanic
(Klára Mašková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12318/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Financování televizního vysílání se zaměřením na soukromé stanice
(Jan Kozánek)2006, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta AMU / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/3777 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma
Televizní zpravodajství v Československu a posléze v České republice, s důrazem na kontinuální vysílání stanice ČT24.
(Petra Pakostová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24585 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Etika v televizním zpravodajství: komparace veřejnoprávních a komerčních stanic
(Monika HRUŠKOVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//5lee9g// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Evropská vysílací unie a spolupráce s rozhlasovými stanicemi
(Filip Černý)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77334 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová prezentace veřejnoprávních a komerčních provozovatelů televizního vysílání v ČR
(Matouš Brabec)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/w4uwk/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma