Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vernostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
(Irena Skokanová)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//o18i8g// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující věrnost RTG obrazu ve skiagrafii
(Kristýna NEUVIRTOVÁ)2017, Bakalářská práce, Lékařská fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//bf7wj5// | Specializace ve zdravotnictví / Radiologický asistent | Práce na příbuzné téma
Značka a zákaznická věrnost v marketingu
(Jana Vintrichová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rut8f/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Názory veřejnosti na partnerskou věrnost a nevěru
(Petra LAZECKÁ)2014, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//n8jl16// | Specializace v pedagogice / pedagogika - psychologie (negarantovaný rozvrh) | Práce na příbuzné téma
Vliv věrnostních programů založených na ekono-mických pobídkách na věrnost ke značce
(Mojmír ŠPALEK)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tnef28// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnost značce na trhu stavebního spoření v České republice
(Martin Solnička)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4708 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Věrnost a nevěra v partnerství
(Lucie HAVLÍČKOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z7uo0w// | Ošetřovatelství / Porodní asistentka | Práce na příbuzné téma
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj retailingové firmy
(Alžběta Haniková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/6963 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur
(Barbora Malá)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/9109 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Analýza postojové věrnosti na trhu minerálních vod
(Sylvie Zaoralová)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139877 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma