Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vernost zakaznikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka
(Martin Fous)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pwumh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
(Veronika Lopatová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91607 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce
(Tereza Vebrová)2016, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3fi6mx// | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
(Irena Skokanová)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//o18i8g// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
(Petr Neuman)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81588 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj retailingové firmy
(Alžběta Haniková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/6963 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur
(Barbora Malá)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/9109 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks na českém trhu
(Lucie POLÁKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ge8nca// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vytváření loajality zákazníka
(Veronika Nováková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35336 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nástroje prohlubování věrnosti zákazníka v oblasti bankovních služeb.
(Zdeňka Svobodová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15663 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma