Theses on the same topic (having an identical keyword):
vernost zakazniku imageKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts)
(Denisa Malá)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/udqei/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
Vliv věrnostních programů na budování image značky
(Nikola Timkovičová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cvtin5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vliv věrnostních programů na budování image značky
(Nikola Timkovičová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3gjqsb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vliv věrnostních programů na budování image značky
(Jan Rubeš)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//f9u29z// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
The impact of corporate social responsibility on brand image
(Dilara Kose)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81454 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Vliv licenčních produktů a padělků na image firmy
(Šárka Anýžová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85600 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Vliv věrnostních programů na image firem
(Jana Dobiášová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wdngcf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic