Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vernostniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní program jako marketingová strategie
(Tomáš Vaněk)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/du7y3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program vybrané organizace
(Tereza Jíšová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a7g84/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako marketingová strategie
(Michaela Svobodová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/axrxm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
(Gabriela Kolářová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9268/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program podnikatelského subjektu
(Andrea Burrows)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g9hiw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
(Lenka Skálová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ie9dz/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
(Andrea Skopalová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/rkk1b/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program podnikatelského subjektu
(Jana Baldová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kpcoo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program podnikatelského subjektu
(Petra Konečná)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cgewg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
(Zuzana Zemanová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hm59u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma