Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vernostni programyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků
(Andrea Kepková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/negr1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy ve vybraných restauračních řetězcích
(Karolína Kobrle)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5102/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Koaliční a věrnostní programy
(Lenka Tománková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5057/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
(Martina Skočdopolová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kqj0f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy na spotřebitelských trzích
(David Krbec)2014, Bakalářská práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/l109oo/ | Ekonomika a managament / řízení průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace firem v ČR
(Kateřina Hálová)2017, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//v8172k// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Multi-partnerské věrnostní programy ve finančním sektoru
(Nikol Táborská)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69321 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy v cestovním ruchu
(Hana Savarová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/q9qqd9/ | Management hotelnictví a cestovního ruchu / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace vybraných společností v českém retailu
(Veronika Syrůčková)2018, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//asvg2m// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma