Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vernostni programy analysisKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza věrnostních programů v maloobchodních řetězcích
(Hana Veinlichová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gme1r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a analýza věrnostního programu na čerpací stanici Fill in station
(Nela Bartošová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b8f7p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza partnerského věrnostního programu organizace Telefónica O2
(Tomáš Zavoral)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wjkiz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza věrnostního programu letecké společnosti ČSA
(Hana Hasalová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ckc9c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza a optimalizace věrnostního programu skupiny Gastro Group
(Martina Horáčková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uie3f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza věrnostního programu společnosti Expert Elektro
(Veronika Soukupová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50457 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta
(Květa Pamánková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x72bl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza věrnostního programu spol. Tesco Stores ČR a.s. - Tesco Clubcard
(Hanna Hayova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74778 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT
(Monika Glaserová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46529 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza věrnostních programů maloobchodních řetězců
(Hana Janíková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/106907 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma