Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vernostni vyhodyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
(Anna Gruberová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31776 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B
(Kateřina Hrubešová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32004 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy HP Tronic, s.r.o. Zlín
(Monika ČERNÍKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//g9u84c// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
(Zuzana Pindorová)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/t48rx/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller
(Petr Osina)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//e424ee// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
(Jana ONDILLA)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//op3juy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy
(Bohumila MĚSÍČKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tp0sum// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti Aeroflot se zaměřením na věrnostní program Aeroflot bonus
(Irina Tertychnaya)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/56416 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt
(Nikola Burdychová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hzzoc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Doporučení ke zlepšení věrnostního programu vybrané společnosti
(Kateřina Průšová)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//b86mq0// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma