Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

vhodne nastaveni produktu

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

Marketingová strategie nového produktu společnosti Malované Mapy, s.r.o.
 (Blanka Imramovská)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/49430 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic

Návrh marketingové strategie pro zavedení nového softwarového produktu na B2B trhu
 (Jan Loska)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/146643 | Marketing a obchod / | Theses on a related topic

Marketingový plán zavedení nového produktu do portfolia pobočky přepravní firmy
 (Hynek Hluchník)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//j0mrkq// | Ekonomika a management / Podnikání | Theses on a related topic

Uvedení nového produktu na trh Amazonu: případové studie
 (Pavlo Pop)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/86871 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic

Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
 (Milada ČÁPOVÁ)

2022, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//iltmxz// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic

Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
 (Veronika Smolová)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/rkghp/ | Podniková ekonomika / | Theses on a related topic

Aplikace pro dlouhodobé sledování a analýzu cenové hladiny produktů
 (Mojmír Křížek)

2018, Bakalářská práce, Fakulta mechatroniky, informatiky a mezioborových studií / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//u2aodb// | Informační technologie / | Theses on a related topic