Theses on the same topic (having an identical keyword):
viral advertisementKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Využití emočního apelu v reklamě - analytická studie - soubor kazuistik
(Zuzana Radová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zpz80/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Virální video
(Martin Němec)2020, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/eiqvs/ | Dramatická umění / Audiovizuální tvorba | Theses on a related topic
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Jan Bredl)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pkv16/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Adam Škaloud)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1vld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Volba optimálních mediatypů pro reklamní kampaň
(Petra Klosová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nbqbj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic