Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
viral audiovisual communicationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Václav Dovolil)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ia38x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Jan Bredl)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pkv16/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Adam Škaloud)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1vld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Tereza Homolková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ecxkt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma