Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
visual-motor skillsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vizuomotorické schopnosti u dítěte s narušeným vývojem řeči
(Linda Hermanová)2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fe9rg/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Rozvoj grafomotorických dovedností u dětí v předškolním věku
(Ivana Peksová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pcuqj/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Využití Metody Dobrého startu k rozvoji grafomotorických dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením
(Andrea Vašková)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yv5p2/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma
Posouzení rozdílů v grafomotorice u dětí s vadami řeči ze speciálních logopedických tříd a běžných tříd mateřských škol
(Ivana Blažíčková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/epv2t/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Získávání základních komunikačních dovedností v českém znakovém jazyce
(Gabriela Pecová)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/efxgu/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Pomůcky pro rozvoj a diagnostiku vizuomotorické koordinace u dětí se zrakovým postižením
(Klára Náhlíková)2012, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pxhuq/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
(Iveta Prchalová)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bdg2d/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma