Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vize znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují
(Klára Valentková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e12ci/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA" Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu). 6 ks modelů.
(Anna KOLÍNSKÁ)2014, Diplomová práce, Fakulta umění a designu / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//v5bdib// | Design / Fashion design | Práce na příbuzné téma
Inovace strategie budování značky MORA na českém a slovenském trhu
(Pavlína BÁTKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//omivm1// | Humanitní studia / Španělská filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA" Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu). 6 ks modelů.
(Lenka MARKOVÁ)2014, Diplomová práce, Fakulta umění a designu / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//kghu8t// | Design / Fashion design | Práce na příbuzné téma
Budování značky Annonce a faktory, které ho ovlivňují. Revitalizace značky Annonce
(Roman Spáčil)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dauda/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza budování značky
(Lucie Šmídová)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x0xtz/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky dekorativní kosmetiky
(Monika Šubínová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73984 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
(Nikola Szabó)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsdkr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Šárka Hótová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/om4w9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení image vybrané firmy/značky
(Simona Goncalves)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l0ayf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma