Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vlastnosti a positioning znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingové komunikační strategie společnosti Alza a.s.
(Albert Kincl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78784 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
(Jakub Landsmann)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//dyb69z// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Pozícia českých módnych značiek na domácom a zahraničnom trhu
(Alexandra Štefanisková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69440 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Pozice českých značek kosmetiky na domácím a zahraničním trhu
(Daniela Žikovská)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85840 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style
(Petr Šidlo)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fkky3w// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma