Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vliv socialni reklamy na zakaznikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
(Michaela Prváková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qbu46/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sdělení na "nezákazníky"
(Jan Hadrava)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88857 | Management / | Práce na příbuzné téma
Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky
(Karolína Králová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91161 | Finance / | Práce na příbuzné téma
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na zákazníka
(Michaela Kašáková)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2ytz5e// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
(Markéta Hromková)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/n5fxp/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na spotřební chování
(Daniela Řičanová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//fb6qxt// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Reklama na sociálních sítích
(Kristýna Švestková)2022, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/bv8adi/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
(Tereza Skolková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/si604/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Význam a využití reklamy v hotelnictví
(Aneta Podráská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5052/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
(Marek Tomíček)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139974 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma