Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vlogerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vloging jak nástroj pro budování značky z pohledu firem
(Michaela Krňáková)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mkidr8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
FENOMÉN YOUTUBERŮ: VLIV "BEAUTY" VIDEÍ NA JEJICH SLEDOVATELE
(Kristýna MALEČKOVÁ)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//97z6s8// | Mediální a komunikační studia / Mediální studia | Práce na příbuzné téma
Mluvený a psaný projev českých blogerů/vlogerů
(Marie Jackovová)2018, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//09ip01// | Filologie / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Vliv vlogerů na budování značky
(Štěpán Orság)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4g5mcy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv vlogerů na budování značky
(Tereza Rychetská)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ergtsk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv vlogerů na budování značky
(Petra Kmínková)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//22um43// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma