Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vnimana hodnota znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
(Jan Zbořil)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
(Aneta Novosadová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73689 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
(Veronika Kročilová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146915 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
(Alexandra Tančáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84821 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Albina Salakhutdinova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82122 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Nastassia Fedaruk)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88415 | Management / | Práce na příbuzné téma
Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix
(Michal Krejčí)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//mxh2ty// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie budování hodnoty značky
(Soňa Lavičková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/nvohd/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Měření hodnoty vybrané značky
(Vladyslava Molodzinovska)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bpl2u0// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta
(Petra Halámková)2010, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//70wcuj// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma