Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

vnimani dodavatele

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů
 (Libor Horák)

2014, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//033dym// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma

Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu vybraného odběratele
 (Kristýna Bártová)

2014, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//rtu23c// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma

Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu odběratelů průmyslových trhavin
 (Eva Tuzová)

2014, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//epjlb7// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma

Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
 (Eva Neumanová)

2015, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//sxplf4// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma

Vnímání nástrojů posilování vztahů s dodavateli z pohledu odběratelů průmyslových trhavin
 (Veronika Vrběcká)

2014, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//35iw46// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma

Vnímání nástrojů posilování vztahů z pohledu odběratelů
 (Petr Šimek)

2014, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//8y5emj// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma

Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů
 (Monika ŠTORKOVÁ)

2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//bpsqay// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma