Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vnimani ceskych spotrebiteluKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Smyslové vnímání složek kančího pachu u spotřebitelů v České republice.
(Hana Průchová)2022, Diplomová práce, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//cs71bc// | Chov hospodářských zvířat / | Práce na příbuzné téma
Kvalita polských potravin na českém trhu a její vnímání spotřebiteli
(Karin Lebedová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79430 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání influencer marketingu společnosti McDonalds českými spotřebiteli
(Dita Novotná)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89753 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Postoje a vnímání konceptu gendered marketingu českými spotřebiteli generace Y a Z
(Agata Grudzińska)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//y2x2w2// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vnímání fast foodových řetězců českými spotřebiteli
(Dana Ryndychová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87577 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Formáty TV reklam společnosti Vodafone a jejich vnímání českými spotřebiteli
(Aneta Šimková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52596 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vnímání udržitelných aktivit retailových firem českými spotřebiteli
(Matěj Vondráček)2021, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//j7ib38// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Product placement v audiovizuálních pořadech a jeho vnímání českými spotřebiteli
(Dzmitry Matsiuk)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//siolii// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Privátní značky obchodních řetězců a jejich vnímání českými spotřebiteli
(Klára Černá)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//uiuw3t// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Postoj českých spotřebitelů k ekologickým značkám
(Kristýna PROKEŠOVÁ)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//gfrqcn// | Hospodářská politika a správa / Strukturální politika EU pro veřejnou správu | Práce na příbuzné téma