Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vnimani dodavateleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů
(Libor Horák)2014, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//033dym// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
(Eva Neumanová)2015, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//sxplf4// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu vybraného odběratele
(Kristýna Bártová)2014, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//rtu23c// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu odběratelů průmyslových trhavin
(Eva Tuzová)2014, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//epjlb7// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Vnímání nástrojů posilování vztahů s dodavateli z pohledu odběratelů průmyslových trhavin
(Veronika Vrběcká)2014, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//35iw46// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Vnímání nástrojů posilování vztahů z pohledu odběratelů
(Petr Šimek)2014, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//8y5emj// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů
(Monika ŠTORKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//bpsqay// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma