Theses on the same topic (having an identical keyword):
vnimani hudby v reklameKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Analýza hudby v rádiových reklamách a její možné působení na posluchače
(Lucie Kalandříková)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z1wig/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství hudební výchovy pro základní a střední školy | Theses on a related topic
Vnímání hudby v reklamě různými věkovými skupinami
(Eliška Hrežová)2012, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h5mse/ | Specializace v pedagogice / Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání | Theses on a related topic
Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi
(Barbora Hamáčková)2022, Bakalářská práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/16564 | Hudební umění / Hudební produkce | Theses on a related topic
Tvorba a vnímání hudby v audiovizuální reklamě
(Erika Hejčová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ervz96// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vliv hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele
(Marie Damborská)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mfv63/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv hudby v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny
(Alena Hladíková)2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB7313 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Theses on a related topic
Hudba v televizních reklamách a její možné působení na diváka
(Lucie Kalandříková)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v3bvj/ | Specializace v pedagogice / Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání | Theses on a related topic
Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě
(Radomír Čamek)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ptlcj7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Hudba v reklamě
(Jan Němeček)2009, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM60 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Theses on a related topic
Využití subliminálního signálu v nových médiích a hudbě
(Rebeka Šebelová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xp5g6/ | Teorie interaktivních médií / | Theses on a related topic