Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vnimani znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání a hodnocení značky konkrétní instituce
(Jan Křivka)2020, Diplomová práce, AKADEMIE STING
• https://is.sting.cz/th/t5k4y/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
(Jolana Rozmahelová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/udtcl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
(Jan Kubačka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/m3o9z/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy
(Radim Šidlovský)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eiquic// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
(Leoš Horák)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wtv4h/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
(Martin Henčl)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89262 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky na bankovním trhu
(Jana Benešová)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139811 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky zákazníkem generace Z v mezinárodním prostředí
(Klára Vacková)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//m5x65b// | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Aktuální vnímání značky Škoda zákazníky z ČR
(Nikol Jílková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94775 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli
(Agáta Procházková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82669 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma