Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vodafoneKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Finanční a strategická analýza společnosti Vodafone
(Gabriela Dvořáková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90629 | Bankovnictví a pojišťovnictví / | Práce na příbuzné téma
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
(Anastasiia Kovaleva)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93589 | Management / | Práce na příbuzné téma
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
(Milan Kovařík)2023, Bakalářská práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//01wj2y// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
(Hiep Vu)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94612 | Management / | Práce na příbuzné téma
Finanční analýza Vodafone Czech Republic, a.s.
(Anastasiia Kovaleva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82398 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie firmy Vodafone v současné situaci globální pandemie Covid-19
(Ondřej Beran)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85974 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza dopadu aplikace nového vizuálního stylu Vodafone na HR kampaň a porovnání s konkurencí
(Vojtěch Růta)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73385 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
(Martina Hlaváčková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a0f6g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
(Jindřich Schmiedkunz)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/owa57/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka a její vývoj v čase. Studie rebrandingu na příkladu Vodafone.
(Nikol Obrová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwhji/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma