Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
volby. key wordsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Krajské volby v ČR optikou konceptu druhořadých voleb a personalizace volby
(Radovan Brtník)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jqmfa/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Motivy volby manželství a motivy volby nesezdaného soužití (kvalitativní analýza internetové diskuse)
(Jaroslava Bartušková)2009, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n5mnm/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma
Regionální volby v Itálii 2000 – 2005: Teorie druhořadých voleb a volební cyklus
(Alexandra Fillová)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fysuf/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Volby do krajských zastupitelstev
(Petra Pospíšilová)2014, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/q08ga/ | Právní specializace / Právo ve veřejné správě | Práce na příbuzné téma
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
(Pavel Krchňák)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x1fbw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Polské parlamentní volby 2007. Jejich vliv na podobu a fungování polského stranického systému
(Vít Žižka)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pctyu/ | Mezinárodní teritoriální studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů politického marketingu v 1. Přímé prezidentské volbě v ČR
(Iva Krušinová)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dcfwt/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa (L'Administration publique) | Práce na příbuzné téma