Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

volici

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Orientace na kandidáta ve volebním chování českého voliče
 (Jana Frolcová)

2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/b96l6/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Vliv osobnostních rysů na populistické postoje českých voličů
 (Veronika Dostálová)

2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cu7at/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Masová média a jejich vliv na sociální změny - ovlivnitelnost voličů při přímé volbě prezidenta
 (Michal Pekárek)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/rh54f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Vývoj voličů Strany pokroku v Norsku
 (Jitka Wichová)

2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gcl3j/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Možnosti mobilizace voličů: experiment v českých senátních volbách
 (Silvia Boďová)

2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/idhxd/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Předvolební sliby politiků a chování voličů v roce 2010
 (Jakub Stadler)

2014, Diplomová práce, CEVRO Institut

https://is.vsci.cz/th/ky1dr/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Obraz volatilního voliče: Panelový výzkum volební volatility v letech 2015-2018
 (Martin ONDRÁČEK)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//nk0rcw// | Politická analýza a strategie / Politická analýza a strategie / Evropská unie | Práce na příbuzné téma

Osobnostní charakteristiky voličů politických stran v Poslanecké sněmovně
 (Dominik Ryšánek)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//9wpoz8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Doktor nebo právník? Povolání kandidáta jako informační zkratka pro voliče
 (František KOUBEK)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//kgml4x// | Politická analýza a strategie / Politická analýza a strategie / Evropská unie | Práce na příbuzné téma

Analýza volebních preferencí na základě voličem upřednostňovaných mediálních zdrojů
 (Aneta LUŠOVSKÁ)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//ojvl8i// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)