Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

vplyv reklamy. advertising

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 11 prací)
Vplyv reklamy na deti
 (Stanislava Čavojská)

2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zfiff/ | Pedagogika / | Práce na příbuzné téma

Súčasná premena vonkajšej reklamy a jej vplyv na vizuál verejných priestorov mesta Bratislava
 (Terézia Buková)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/jcwis/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma

Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii
 (Michaela ILKOVÁ)

2020, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//r3119n// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

VPLYV REKLAMY NA ELEKTROMOBILY A HYBRIDNÉ VOZIDLÁ NA ZÁKAZNÍKA
 (Matúš Bujňák)

2023, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/ixruk7/ | (B0413) Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou
 (Margaréta Midliková)

2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//uz3g20// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Pohled společnosti na etický kodex reklamy
 (Ľuboš Kubena)

2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//66dity// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
 (Mária Fileková)

2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/f8anq/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Vplyv reklamnej vizualizácie na vytvorenie predstavy o atribútoch propagovaného produktu
 (Petra Barčáková)

2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/k7k0v/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Analysis of Linguistic Devices in Airline Advertising Slogans
 (Lucia PODOLONOVIČOVÁ)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//cr8uyt// | Filologie / Anglická filologie | Práce na příbuzné téma

Aktuálne trendy v bankovníctve a ich vplyv na marketingové rozhodovanie banky
 (Lukáš Volárik)

2012, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/qlmd6/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 11 prací)