Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vplyv reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vplyv reklamy na spotrebiteľa
(Kristína Homolová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25617 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vplyv televíznej reklamy na dieťa v roli spotrebitel'a
(Veronika Parihuzičová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19373 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
(Ľuboš Kubena)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//66dity// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vplyv reklamy na image vybraných značiek spotrebných produktov
(Lenka Derenčényiová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15802 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vplyv národnej kultúry na vnímanie reklamy a marketingu
(Zuzana Brziaková)2012, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//xkgsek// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Športová reklama a sponzoring v prostredí slovenského futbalového klubu
(Samuel Ďurinský)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143171 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vplyv reklamných stratégií firiem na tržnú konkurenciu.
(Lýdia Miňová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39860 | Hospodářská politika a správa / Národní hospodářství | Práce na příbuzné téma
Pozitívny body image v reklame a jeho vplyv na mladé ženy
(Monika Paračková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73457 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vplyv reklamnej vizualizácie na vytvorenie predstavy o atribútoch propagovaného produktu
(Petra Barčáková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k7k0v/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
(Ester Turi Nagyová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//nvw70o// | Management / | Práce na příbuzné téma