Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

vr

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)
Současné VR technologie ve sféře počítačových her z uživatelského hlediska
 (Daniel Ťok)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/afb7l/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Deformace polygonální sítě ve VR
 (Jan Ševčík)

2019, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vk0cf/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Examining Optical illusions in VR
 (Roman Gluszny)

2018, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/p9o9n/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Full-body avatar ve VR
 (Michaela Kvašnovská)

2019, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zecbq/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma

Aktuální projekty z VR v oblasti vzdělávání
 (Lukáš Konečný)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/sun3c/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Nástroje pro tvorbu ve VR
 (Adrian Bárta)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//xfh72w// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma

Možnosti využití AR a VR ve výuce přírodopisu na 2. stupni základní školy
 (Radka BEJDOVÁ)

2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//15vuhs// | Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Přsn-Chsn | Práce na příbuzné téma

Knihovny a VR
 (David Knoth)

2021, absolventská práce, Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace

http://theses.cz/id/hbi0ug/ | 72-41-N / 02 | Práce na příbuzné téma

Technické možnosti brýlí Pimax 4K VR v oblasti geoinformatiky
 (Ondřej HUBÁČEK)

2019, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//9hgo6h// | Geografie / Geoinformatika a geografie | Práce na příbuzné téma

Od koncepce po vydaní VR hry
 (René POLICHRONOV)

2020, Diplomová práce, Fakulta umění / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//5fz6o9// | Výtvarná umění / Grafika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)