Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vyhodnoceni kampaneKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vybranej komunikačnej kampane spoločnosti Opel
(Zuzana Cigániková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68724 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně
(Predrag Miloševič)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d63de/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vyhodnocení komunikační kampaně
(Lukáš Žák)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qlezn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
(Jiří Procházka)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/m1r0i/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně
(Ondřej Gruntorád)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ivv1t/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK pro vybranou firmu
(Dominik Kupčík)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p619w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů MK
(Mariia Vladimirova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o5gat/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
(Tereza Müllerová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a8v7a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Tomáš Bajtler)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljocm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
(Jiří Šíma)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yxn0o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma