Theses on the same topic (having an identical keyword):
vyrobkove znackyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
(Michaela Janourková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jmnvf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady (zaměření na značku Natelo)
(Petr Poláček)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/enr8y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Příležitosti a rizika rozšiřování značky
(Karel Mgr. Konečný)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4530 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Brand management vybrané značky
(Lenka Schejbalová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23279 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Strategie řízení prémiových značek se zaměřením na značku Grom
(Lucie Brožová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84461 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Vnímání značky
(Barbora Patková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72339 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
(Jakub Stuchlík)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/luc1s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Projekt budování image značky Bezpečné hračky společnosti ITC, a.s.
(Tereza KOCFELDOVÁ)2009, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wwctgu// | Ekonomika a management / Management a marketing | Theses on a related topic
Zhodnocení výrobkové strategie nápojové firmy
(Petra Doležalová)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/84972 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Od náhodného exportu k mezinárodní marketingové strategii na příkladu značky Indulona
(Pavla Scheinerová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/7597 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic