Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vytvareni a rizeni vztahu se zakaznikemKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Valeriya Sementsova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qnsgg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Kateřina Kozlová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x1grt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Lucie Ehrenbergerová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uy20j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Milena Osipova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zk6gs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Michal Hampel)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kse94/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Jana Jeleňová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mxnj7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Nicole Márová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwukm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahů se zákazníkem a jejich upevňování
(Štěpán Kment)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c8kws/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
(Lucie Buráňová)2019, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v4t3c0// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
(Dominika Filová)2018, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a63mer// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma