Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vytvarny prostredekKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Světlo jako výtvarný prostředek v oborové praxi v českém a rakouském prostředí
(Nikola ŠVECOVÁ)2024, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//zx6574// | Výtvarná výchova a kultura se zaměřením na vzdělávání / Výtvarná výchova a kultura se zaměřením na vzdělávání (maior) + Český jazyk se zaměřením na vzdělávání (minor) | Práce na příbuzné téma
Voda jako výtvarný prostředek ve výtvarné výchově na 1. stupni základních škol.
(Lucie HEJČOVÁ)2019, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//3yd5p8// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Výtvarný projev jako prostředek rozvoje psychomotoriky u předškolních dětí
(Šárka Ducháčková)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r48u1/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Fotografie jako výtvarný prostředek komunikace dětí z mateřských škol.
(Michala MARTINOVÁ)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//9hj1xp// | Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy | Práce na příbuzné téma
Dětská kresba jako výtvarný vyjadřovací prostředek a její využití v arteterapii a umění
(Milena Malá)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nh86f/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
Výuka žáků výtvarného oboru na ZUŠ s integrací prvků arteterapie. Výtvarný obor na ZUŠ jako prostředek ke vzdělání, hře s materiálem a sebevyjádření.
(Andrea ZENERAL KLIMENTOVÁ)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//5zkxg1// | Psychologie / Arteterapie | Práce na příbuzné téma
Desková hra jako prostředek výtvarné výchovy
(Viktorie Odehnalová)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ebh7c/ | Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
(Lucie TIKALOVÁ)2018, Disertační práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//wr4hzz// | Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova (teorie výtvarné pedagogiky a výtvarné tvorby) | Práce na příbuzné téma
Vliv dysgrafie na výtvarný projev žáka a užití výtvarných vyjadřovacích prostředků jako nástroje edukační podpory
(Petra Martinková)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vqy8i/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Tělo jako inspirace i prostředek výtvarné tvorby na prvním stupni ZŠ
(Lucie Hutterová)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y6m7k/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma