Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vyuziti apeluKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití emočního apelu v reklamě - analytická studie - soubor kazuistik
(Zuzana Radová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zpz80/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití apelu strachu v reklamě
(Jana Bartoňková)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9g62rs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě
(Libuše Kalkus Kameníčková)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pdf61o// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
(Leoš Pajer)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qx3ia/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití emočních apelů při propagaci pracovní pozice
(Kateřina Kratochvílová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//y5yo2i// | Bakalářský program (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Emoční apely a jejich využití v reklamě
(Jan Valuch)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xlp33/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití emocí v reklamě
(Tereza Líznerová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x6lxn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vánočních reklam z hlediska využití emocionálních apelů
(Michaela Hrušková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73253 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice
(Jana ROUBALÍKOVÁ)2014, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4pj2zx// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Vnímání marketingové komunikace s využitím morálních apelů vybraných společností
(Agata Chromcová)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4qm4kc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma