Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

vyvoj produktu a sluzeb

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)
Analýza trhu bankovních produktů a služeb pro malé a střední podniky v ČR
 (Michaela Došková)

2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/m4wxs/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma

Českomoravská záruční a rozvojová banka, a.s. jako příklad specializované banky v tržní ekonomice
 (Petr Znamenáček)

2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/mol7s/ | Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby | Práce na příbuzné téma

Vliv internetové reklamy při výběru produktů a služeb vysokoškolskými studenty
 (Klára HANYCHOVÁ)

2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//wajnaz// | Ekonomicko-manažerská studia / | Práce na příbuzné téma

Youtubering a jeho využití pro účely aktivní marketingové komunikace
 (Kateřina Linková)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/hkwop/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
 (David Jiráček)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/bpdte/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
 (Šárka Kniežová)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/t85y4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Význam a účinnost Českomoravské záruční a rozvojové banky při podpoře malého a středního podnikání
 (Lukáš Teplý)

2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//tvh99n// | Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb | Práce na příbuzné téma

Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
 (Jan Kolář)

2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/s1xzm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

1. Teoretická část:\nl{} Proměny posmrtné fotografie\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Hřbitovní doplňky\nl{} b) výstavní soubor: Místo posledního odpočinku
 (Rozálie Jirásková)

2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//z3wbz4// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma

1. Teoretická část:\nl{}Fotografie na Buquoyském panství v polovině 19. století\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Domy Ernsta Wiesnera b) výstavní soubor: Kreatury
 (Martin Dobrovolný)

2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//gpvsl7// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)