Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vyvoj znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
(Adam Kozák)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/x8cyk/ | Mezinárodní a diplomatická studia / | Práce na příbuzné téma
Vývoj značky a faktory, které ho ovlivňují - značka EIZO
(Milena Charvátová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/woco0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dior – vývoj značky a její komunikace za posledních 10 let
(Eva Leskovjanová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//5n2cse// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vývoj značky zeleným marketingom
(Michaela Piarová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//j5d5zu// | Magisterský program (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Vývoj a zavedení nové pivní značky Pardál na lokální trh
(Jana Česánková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v0xea/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj značky podniku jako jeho konkurenční výhoda
(Michal Sukenik)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ktbmg/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budování značky firmy
(Alina Osmolovskaia)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/l0nyc/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Historie a vývoj značky Gambrinus
(Václav Mráz)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c9xfln// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015.
(Jan Rozsypal)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z0p45c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej
(Leontýna Záhorová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyol/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma