Theses on the same topic (having an identical keyword):
vyzkum mediiKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
(Klára Smejkal)2024, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/btntk/ | Mediální a žurnalistická studia / | Theses on a related topic
Propagace - výzkum dosahu média, výzkum účinnosti
(Kristýna Tošnarová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24841 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Výzkum vlivu médií na životní styl žáků 8. a 9. ročníků základních škol
(Alice TICHÁ)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//24t1t7// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Theses on a related topic
Využití sociálních medií pro marketingovou komunikaci ve společnosti ESAB VAMBERK, s.r.o.
(Simona Nováková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//ntp4fw// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Theses on a related topic
Využití sociálních medií v podnikové praxi
(Nikola ZEMANOVÁ)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//dor9sx// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
(Elena Khokhlova)2019, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j8gj6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté) / Hudební věda | Theses on a related topic
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Ulkar Aliyeva)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xfqy3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Internet jako čtenářské médium (Výzkum na 2. stupni ZŠ)
(Marie HUSÁKOVÁ)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//dgukeu// | Učitelství pro základní školy / ČJ DE pro 2. stupeň ZŠ navazující | Theses on a related topic
Vydavatelství Sanoma Media jako součást mediálního trhu
(Jitka Miškovská)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qaa39/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
(Polina Sorokina)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k4qcz/ | Management v kultuře / | Theses on a related topic