Theses on the same topic (having an identical keyword):
vyzkum v miste prodejeKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Specifikace a účinnost vizuálních prostředků v místě prodeje
(Martina Mikulenková)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//sx7qu5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Marketingová strategie v oblasti rychloobrátkového zboží
(Radim Boháč)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83007 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
(Michaela SLADKÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//k724d0// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Theses on a related topic
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
(František Kuděj)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94351 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Komunikace na místě prodeje ve vybrané obchodní organizaci
(Zhanna Pogorelova)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/un2bx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Měření efektivity podpůrných nástrojů v místě prodeje
(Mirko DRKAL)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//llis11// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Návrh marketingových aktivit pro podporu a navýšení prodeje
(Kristina Mikulová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/augt4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje
(Tomáš LANGER)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cnhq3g// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Analýza komunikace v místě prodeje na trhu čokolády
(Veronika Ciupková)2008, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/69240 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Marketingové stratégie supermarketov v priestore predajne
(Barbora Tuchyňová)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//rrdk63// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic